Thursday, February 3, 2011

hejsan och Gott Nytt Ar

Har inte skrivit pa ett bra tag, har ju inte en sa stor fan base men tankte uppdatera lite anda for den som laser om vad som hant de senaste tiden. Min man ja, han fick uppfyllt en av sina livs storsta drommar for ca tva veckor sen, han kopte en 2009 Lamborghini Murcielago Roadster LP 640 som aldrig varit registrerad sa han ar den forsta agaren. Jag har inte sett den an for det ar i Phoenix, Az dar han jobbar just nu. Jag ar valdigt glad for hans skull, det ar en jakligt haftig bil, sa jag kan knappt barga mig tills jag far aka i den :-)
Pa nyar gick vi pa fest med Bryans vanner Paul, Jaron och Matt. Jag vet inte om nagot kanner igen Matt den blonda killen, men har ar en skadespelare som varit med i bl a One Tree Hill, hans spelade Peyton psycho brother Derek som forsokte doda henne om nagon kommer ihag, och ar aven med i Hell Cats som gar pa tv just nu har i USA, good for him, han ar den forsta kandis jag traffat tror jag...om inte Bjorn Rosenstrom raknas ( traffade honom pa min kusin Joakims brollop, han ar hans kusin).
Vi hade valdigt kul, vi larde kanna ett annat par Whitney och Ali som vi umgatts med en del. Det ar kul att ha ett annat par att umgas med ibland. Har fler bilder fran nyar pa Fb forresten.

Rex vaxer som ogras och han har borjat bete sig som en vakthund, han morrar at folk som ar utanfor vart hus, och han skaller at allt som ar misstanksamt, han ar sa sot min lille valp. Han ar fruktansvart snall dock han alskar att gosa och leka, hoppas att det haller i sg ett tag, even nar han blir storre. Vi ska bygga en agilitybana i tradgarden sa att han kan trana sa att han blir stor och stark plus att det ar kul for honom, man maste ju hela tiden challenge hans brain for schafrar ar ju sa himla intelligenta. Har inte borjat bygga an for vi har haft valdigt daligt vader har denna veckan, satans kallt runt minus 25 grader, blasigt och snoigt...usch!!! Forhoppningsvis blir det battre nasta vecka sa att man kan kora bil igen, har varit fast har typ hela veckan for det har varit for farligt for att kora bil.
Jag ska kopa en bil alldeles sjalv, jag ar sa stolt och lycklig. Bryan och jag akte till Lexus i mandags och jag korde en Lexus IS 250 och en Is 350 och foralskade mig i Is 350, den har mer hastkrafter och ar ett litet krutpaket i lyxforpackning. Jag alskar denna bil, den har aven paddle shift som aven Bryans Lamborghini har, allsta att vaxeln ar pa the steering wheel, usch vad min svenska suger :-( Det ar en automatic men man kan vaxla om till det andra sa man vaxlar med bada handerna sa att saga om ni fattar. Jag ska byta in min bil och kopa en antingen ett eller tva ar gammal, och jag kan ta ett lan alldeles sjalv for min kredit ar sa bra och jag tjanar ratt bra plus att jag inte har nagra utgifter egentligen. Sa vi haller pa att kolla runt efter den perfekta bilen med premium package och lag mileage, jag vill ha en svart/svart. Jag ar helt lyrisk och kan knappt vanta till jag kan kopa den...hi hi ar sa glad :-)
Ha det sa gott mina vanner!!!!!














3 comments:

  1. Jag blir glad att du uppdaterar!!! Grymt snygg bil.. unghundar kan ha en "spökperiod" då dom
    kan bli rädda för lite vad som helst. Kid kunde skälla på en brevlåda eller skyltar.. fick jag gå fram och klappa dem och visa att de inte var var farliga ;)

    ReplyDelete
  2. Hi hi menar du Bryans bil eller "min" bil, hoppas du syftade pa "min".
    Ja jag har last att hundar gar igenom olika faser, sa jag antar att han gar igenom en dar han borjar kanna att hans ska skydda sitt hem och sin familj. Jag maste jobba med honom dock sa att han inte blir overbeskyddande och inte gillar nagon alls. Kram

    ReplyDelete
  3. Menar din såklart :)
    Han har redan fått sina kommentarer om hur snygg den är på fadebook ;)

    Ja det kan nog vara smart, så klart det är bra att ha en hund som skyddar. Fast finns ju bra och dåliga sätt.. kram

    ReplyDelete