Tuesday, December 14, 2010

New Year 2011


Hittade den perfekta outfiten till nyar. En supersexig sequin klanning fran French Connection som jag hoppas sitter som ett smack, den ar typ slutsald overallt i min storlek sa jag kopte den enda de hade i storlek 2 i svart, hade velat ha den i blatt men den fanns inte alls i min storlek, what a bummer...men den svart ar javligt snygg ocksa. Till det dessa uberhaftiga skor fran Sam Edelman (de jag kopte ar i svart skinn och inte mocka som dem pa bilden), hade velat kopa ett par Christian Louboutins men det ar sa jadrans dyra, sa istallet fick jag en sexig klanning och coola skor for typ samma pris som ETT par Louboutins hi hi :-)
Iallafall pa nyar har vi blivit inbjudna till ett event har i Dallas, Paul var polare han har en kompis som ar en TV-personlighet har i USA och han har ett event eller nagot liknande, maste fa mer detaljer av Bryan om detta, jag kande iallafall att jag maste vara snyggast pa stallet he he sa jag har letat som en galning pa natet efter det perfekta outfiten, sa jag hoppas att klanningen och skorna passar ihop och att allt sitter som ett smack, om klanningen inte passar sa ska jag ta den till min skraddare sa far hon sy in den sa det ar inget problem egentligen. Jag far klanningen forhoppningsvis denna veckan och kan ta den till henne, jag har ju lite tid pa mig.
Annars har inte sa mycket hant som vanligt, Rex vaxer som tusan, har har gatt upp typ 1 kilo i veckan sa han ar ingen liten bebis langre, jag kan inte langre bara runt pa honom for han ar for tung hi hi, han vager nastan 15 kilo nu den "lille rackarn".
Haller pa att bli sjuk dessvarre, skulle egentligen ta honom till tranaren imorgon men vi far se hur det blir med det, plus att jag hade glomt att slacka en lampa i bilen sa batteriet ar stendott och jag maste ta den till verkstan, sa jag maste kora runt i Bryans pick up vilket jag inte gillar alls, den ar ju sa jakla stor och jobbig att kora, och dyr om inte annat. Sa helst hade jag bara velat ligga hemma i sangen och inte gora nagonting imon.
Ska glo lite pa burken ett tag inna jag gar och lagger mig.
Ha det

1 comment:

  1. Grymt snygg klänning och den lär ju passa dig, skorna va jätte snygga de med :)

    De växer snabbt hundarna, speciellet om de ska bli stora.. lite skillnad med små hundar.

    Ligga hemma och inte göra någonting är det jag gjort i snart tre dagar.... ;)

    ReplyDelete